14 cze Co musisz wiedzieć o marketingu mobilnym
Smartfony i tablety z szybkim Internetem z dnia na dzień stają się coraz bardziej przystępne cenowo, co oznacza, że coraz więcej osób korzysta z nich zamiast z komputerów.
Możesz pomyśleć, że możesz polegać na standardowych technikach marketingowych, aby przyciągnąć klientów mobilnych, ale pomyśl jeszcze raz. Jest wiele sprytnych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwrócić uwagę ludzi w ruchu.Dodawaj tylko numery telefonów klientów decydujących się na otrzymywanie wiadomości, aby starannie budować bazę danych marketingu mobilnego. Jeśli dodasz numery telefonów klientów, którzy nie zdecydowali się na otrzymywanie wiadomości marketingowych na telefon komórkowy, prawdopodobnie zobaczysz dużą liczbę skarg i próśb o usunięcie z listy.Użyj prawdziwego imienia i nazwiska odbiorcy wiadomości. Ludzie lubią czuć się ważni i rozpoznawani, a dodawanie ich prawdziwego imienia do wysyłanych wiadomości da im te uczucia. Sprawienie, by klient poczuł się tak, jakbyś personalizował do niego wiadomości, to świetny sposób na to, by poczuł się mile widziany w Twojej firmie.Zatrudnij konsultanta. Nie wszyscy są technologicznie obeznani, więc jeśli nie masz takich skłonności, najlepiej zatrudnić kogoś, kto wykona za ciebie brudną robotę. Powinieneś dokładnie przyjrzeć się pochodzeniu tej osoby, aby upewnić się, że jest szanowana i profesjonalna, zwłaszcza jeśli będzie stałym członkiem twojego zespołu.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu. Skorzystaj z tego.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści.
Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.Jeśli naprawdę chcesz zwiększyć sprzedaż dzięki marketingowi mobilnemu, ciężko pracuj, aby odwiedzanie Twojej witryny było przyjemnym doświadczeniem dla ludzi.
Ponieważ większość użytkowników mobilnych to użytkownicy w ruchu, są oni bardziej skłonni do szybkiego przeglądania wielu witryn niż użytkownicy komputerów PC. Daj im powód do pozostania w pobliżu.Jako marketer mobilny powinieneś skupić się na wszystkich swoich statystykach, a nie tylko na kilku popularnych. Mierz cały swój sukces, co oznacza wielokrotne użycie, współczynnik odrzuceń, unikalnych użytkowników i bardziej popularne statystyki, takie jak pobrania, otwarcia, aktywacje i rejestracje. Chcesz poczuć to wszystko tutaj.Użyj SMS-ów do marketingu mobilnego, jeśli potrzebujesz platformy o niskich kosztach, z bardzo wysokim współczynnikiem otwarć i platformą, która jest bardzo elastyczna. Jeśli wysyłasz e-maile w swojej mobilnej kampanii marketingowej, SMS-y to zdecydowanie najlepsza droga, zwłaszcza jeśli często wchodzisz w interakcję z klientami.Sprawdź, jakich technik używają Twoi konkurenci w marketingu mobilnym. Śledź ich na Facebooku i Twitterze. Musisz być rozpoznawalny na tle konkurencji.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej. To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał. Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Nie należy lekceważyć potencjału marketingu mobilnego. Korzystanie z metod zaprojektowanych specjalnie w celu przyciągnięcia użytkowników urządzeń mobilnych powinno zapewnić dobrą reakcję. Pamiętaj o tych wskazówkach, przechodząc do marketingu mobilnego. Gdy marketing mobilny jest prowadzony prawidłowo, wyniki mogą być naprawdę imponujące.