14 maj Sprawdzone wskazówki, jak odnieść sukces w marketingu sieciowym
Dawno minęły czasy, kiedy firmy musiały rozsyłać ulotki na rynki masowe lub umieszczać je na samochodach na parkingach i mieć nadzieję na najlepsze.
Marketing e-mailowy pomaga firmom dotrzeć do stałych klientów, a także do tych, którzy naprawdę byliby zainteresowani ich produktami. Ten artykuł może pomóc w opracowaniu kampanii e-mail marketingowej, która pomoże Ci osiągnąć swój cel.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Zmaksymalizuj wyniki swojego e-mail marketingu, zachęcając czytelników do odpowiadania na każdy e-mail. Zawsze czytaj i odpowiadaj na te e-maile natychmiast. Budowanie osobistej relacji z każdym z czytelników to najlepszy sposób na przekształcenie ich w lojalnych klientów. Jest to również dobry sposób na uzyskanie bardziej szczegółowych informacji zwrotnych na temat sukcesu Twoich wysiłków.Bądź konsekwentny. Użyj swojego logo i standardowego schematu kolorów w każdej wysyłanej wiadomości e-mail. Zawsze używaj czytelnej czcionki. Po kilku rozmowach z subskrybentami zaczną dostrzegać Twoje wiadomości i będą wiedzieć, że są one zawsze od Ciebie. Branding to ważna metoda na zwiększenie reputacji Twojej firmy.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie.
Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów.
Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Kontynuuj kontakt ze swoimi klientami, aby mogli się z Tobą powiązać. Dołącz do wiadomości e-mail polecenie informujące, że mogą natychmiast dołączyć, klikając poniższy link. Końcowy postscriptum może poinformować ich, aby nie spóźnili się z tą niesamowitą szansą na przynależność do Twojej firmy.Ważne jest, aby zindywidualizować wysyłane wiadomości e-mail i pracować nad tym, aby każda wiadomość wydawała się spersonalizowana. Klienci reagują przychylniej na tego rodzaju wiadomości niż te, które są bardziej bezosobowe lub nijakie. Podpisz wiadomość nazwiskiem prezesa lub dyrektora generalnego Twojej firmy, aby zaimponować klientom.Jak już wspomniano, ulotki umieszczane na samochodach i wysyłane do wszystkich osób z listy mailingowej były notorycznie drogie, czasochłonne i przeważnie nieskuteczne. Pojawił się marketing e-mailowy, który pozwala skuteczniej wprowadzać na rynek Twoją firmę za ułamek kosztów i z większym wskaźnikiem sukcesu. Skorzystaj z informacji zawartych w tym artykule, aby stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingu.